Nye nettsider for handels- og produksjonsbedrift innen industrien

Ny profil og nettsider for Otto Olsen rettet mot proffmarkedet. Sidene er responsive, og inndelt slik at de ulike målgruppene enkelt skal finne frem.

Problem og løsning

Otto Olsen hadde behov for en fornyet identitet og et uttrykk som reflekterte deres verdier og stemme. Nettsiden var moden for redesign og ombygging av struktur og innhold.Etter grundig forarbeid og research, utarbeidet vi en fornyet identitet med tilhørende profilmanual. Vi holdt workshop for å få en strukturert gjennomgang av alt fra målgruppe til den enkelte ansatte sin opplevelse av hva som trengte forbedring. Når profil var på plass jobbet vi blant annet med analyse, brukerflyt og strukturering av produkter og innhold, som gjorde at vi landet på dagens løsning.
Tjenester levert: Utvikling, Design, Nettside, Identitet, Strategi
Vi hadde behov for å løfte profilen og nettsidene våre. Formasjon bisto både med dette og å omstrukturere innhold og tjenester.
Vi hadde et godt samarbeid med solide workshops der flere hos oss deltok, noe som bidro til en nettside som fungerer godt på tvers av avdelingene og ikke minst er ryddig for våre kunder. Våre selgere bruker nettsiden som verktøy i større grad nå enn før ute hos kunder. Profilen vår er nå helhetlig og har bokstavelig talt en rød tråd på tvers av alle flater!
Katja Viggen Nordal
Otto Olsen

Sluttord

Otto Olsen er en stor aktør innen industrien, og de er en spennende kunde. Vi ser frem til et godt videre samarbeid!

Flere webprosjekter

Terra Miljø

Ny nettside for konsulentselskap innen miljø

Faberpeis

Integrert nettbutikk for gass- og elektriske peiser

Suncon

Ny nettbutikk og identitet for strålevarmespesialist